lördag 14 februari 2009

Black and White!


Välkommen hem till oss, och välkommen tillbaka till min lilla blogg. Jag får nästan hälsa mig själv välkommen tillbaka också. Nu har jag haft en lång och välbehövd blogg-paus, men nu hoppas jag att jag ska hinna med några inlägg i veckan i allafall.
(Peppar peppar)
Redan innan jul målade jag om golvet i hallen, från att ha varit en beige linolium-matta är det nu vitt och blankt. Är supernöjd! Så här kommer lite bilder. Tyvärr var det ju såklart lite för mörkt när jag skulle fota. Ska försöka ta några fler nu under ljusan dag och lägga in til nästa gång.
Hoppas ni får en riktigt mysig alla-hjärtans-dag allihopa, det tänker åtminstone jag och min MAN ha. Hihi roligt att vara nygift.
Har hört att det skulle blir sol, så passa på att ta en härlig långpromenad också!





Foto, Sara Nyblom

3 kommentarer:

Zizzi sa...

Välkommen tillbaka! Vad fint det blev i hallen! Ha en underbar helg!
Kram cissi

Lilla huset på prärien sa...

Vad roligt att det blev bra med bröllop och allt! :) Stort grattis till er båda. Och hallen blev ju jättefin!!

Kram Jenny

Marie sa...

Stort GRATTIS i efterskott till bröllopet och välkommen tillbaks till bloggvärlden!

Ha en bra vecka!
Kram Marie