måndag 6 april 2009

Födelsedag med pompa och ståt!

Så har man fyllt 30 år också och blivit firad i dagarna tre. Tack familj och vänner för presenter och uppvaktning. Och ett särskilt tack till min Tobias som ordnade en alldeles speciell överraskningsdag för mig med allt underbart man kan tänka sig. Vilket innebar roadtrip till Trosa, godispåse, lunch på Bomans, spa-behandlingar, afternoontea, inredningshopping, promenader i solskenet, hotellvistelse, 3-rättersmiddag, slottsbesök och IKEA på hemvägen mm mm ;)
Tack igen alla, jag är mer än nöjd!


Foto, Tobias Nyblom

2 kommentarer:

Lilla huset på prärien sa...

Vad kul att du hade det bra på din födelsedag! Grattis i efterskott också. Överraskning - det måste väl ändå vara den bästa presenten nu när man är såhär gammal? Att någon har tänkt och planerat någonting bara för din skull! Det är ju helt fantastiskt. Min kompis fyller snart år... jag kanske skulle göra någonting sådant :)

Önskar Glad Påsk!

Kram Jenny

lillasyster L sa...

gud vilka fina cupcakes! :D duktiga du!