onsdag 12 november 2008

Den som väntar på nåt gott ...



Nu var det verkligen alldeles för länge sen jag bloggade! Men jag hade ju i allafall förvarnat om att det kunde bli ett uppehåll. Började nytt jobb förra måndagen samtidigt som jag skulle plugga till en tenta hela kvällarna. Och som om det inte var nog med det, så krachade våran dator lite lägligt också. Har inte hunnit köpa någon ny än så vi får hålla oss till Ts jobbdator ett tag fram över.
Precis som alla andra håller jag ju nu på att planerar och förbereder inför julen, verkligen läääängtar till december när man äntligen får börja på r i k t i g t! Och förutom att planera julen så har vi också något annat roligt att planera - nämligen vårt bröllop! Datum har varit satt sedan länge och planeringen är i nu i full gång. Det blir ett riktigt vinterbröllop mitt i kalla januari och vi hoppas på riktigt mycket vit och gnistrande snö.
Så just nu är det mycket nytt jobb, jul, golvprojekt och andra projekt samt bröllopsplanering. Så ni kankse förstår om jag inte har haft så mycket tid över för bloggandet? Men det ska bli skärpning!

De härliga bilderna kommer från butiken Lantlif

Inga kommentarer: