lördag 22 november 2008

Vit hall

Pjuuuh ... nu har jag tillslut målat klart hallgolvet, hallen är dock inte piffad och möblerad än så det blir inga bilder den här gången. I fredags var vi in en snabbis på Mio, jag tror nämligen den här bänken skulle vara jättesnygg i våran hall, det är lagom djup på den. Men nä, det blir nog inte den ändå, T var lite skeptisk eftersom den kommer ta upp hela väggen, han vill gärna få plats med en liten sittplats också.
Tja, vi får se helt enkelt ... to be continued. Vår hall verkar aldrig bli riktigt klar, men det kankse är tur, vad skulle man då göra?

En vecka kvar till första advent nu, jag längtar och längtar, snaaart får man börja julpynta. Snart snart snart!!

2 kommentarer:

A home far away sa...

Wow den bilden gick inte av för hackor:- så fint inredd!

Ha en fin söndag
Kram Gunilla i Singapore

Lilla huset på prärien sa...

Jasså ni ska gifta er!? Vad roligt - grattis!! Och så har du hittat din drömring du också :) Hoppas då att du har råd att köpa din för jag har då rakt inte råd att köpa min... :(

Får bli en med glassten istället...

Kram Jenny