lördag 2 maj 2009

Sommarkänsla i vardagsrummet

Efter nya inköp och diverse ommöbleringar har det även smugit sig in lite rosa pasteller i vardagsrummet. Skänken som tidigare stod i sovrummet har fått flytta ut i vardagsrummet. Ut med det vintriga lila och in med sommar-rosa på kuddar och textilier. Igår ägnades dagen åt att sätta ihop de nya köksstolarna och att fixa på balkongen. Får visa bilder från de andra rummen senare. Nåt nytt i varje rum har det blivit det senaste tiden. Men jag som ofta jobbar på annat ort hinner ju aldrig blogga. Nu ska jag dock vara hemma en stund igen så nu ska jag bättre mig.


Foto, Sara Nyblom

1 kommentar:

Lilla huset på prärien sa...

Jättefint! Jag är barnsligt förtjust i skänkar och skåp av olika slag... men det visste du nog redan :) Och pelargoner! Det måste jag köpa några! Ska bara se till att få upp en fönsterkarm först... den har trillat bort :(

Kram Jenny