måndag 26 april 2010

Snygga nyheter från Ikea

Oj, jag tror att det får bli en tripp till IKEA snart, väldigt snart! Tittade igenom deras nyheter och hittade en hel del smått och gått jag skulle kunna tänka mig. Och det går ju att tydligt se en röd, eller kanske snarare svart/vit/zinkfärgad tråd igenom alla sakerna.
Blir ju så otroligt sugen på att fixa och dona ute på balkongen nu när det äntligen börjar bli lite fint och soligt ute. Idag har vi dock tagit det ganska lugnt här hemma, både jag och V har varit lite snoriga, hoppas det är bättre till imorgon för då ska vi ut och hänga med de andra mammorna och bebisarna här i området.

Hoppas ni får en mysig och solig vecka!









2 kommentarer:

Stina sa...

Nää, så fina saker! Måste dit snart, ser jag.:-) Kram Stina

Essay_writer sa...

good to hear that