fredag 23 april 2010

Vitt i köket

Nu har vi kommit hem från en liten minisemester uppe i Sälen. Men även det goda kan det bli för mycket av, det börjar faktiskt kännas som om det vore riktigt skönt att bara vara hemma ett tag. Har varit mycket åkande och sovande på olika platser senaste tiden. Efter att ha varit ett par dagar uppe i vintern var det extra skönt att komma hem till små gröna blad på buskarna och strålande solsken!
Hittade de här bilderna från en tid när vi hade snö utanför fönsterna. Men nu är det lunchdags för min lilla V och sen ska vi gå ut i solen.

Trevlig helg alla gulliga människor!




4 kommentarer:

Stina sa...

Så fint du har det.:-) Stina

Julias vita drömmar sa...

Ooo, blev galet sugen på dina kladdkakecupcakes!

Vilken fin matplats ni har!

Vit trappa är att rekommendera, supernsyggt och egentligen inte speciellt jobbigt att hålla rent.

Skön helg!

Kram/Julia

Lilla huset på prärien sa...

visst är det skönt att komma hem när man har varit borta ett tag. jag älskar att vara hemma. och just nu när jag jobbar mycket och dessutom på ett nytt jobb känner jag ännu mera hur mycket hemmet och lugnet betyder för mig :)

tusen tack för dina fina kommentarer jämt! de värmer.

kram jenny

Essay_writer sa...

nice kitchen