fredag 21 augusti 2009

Ny hallmatta

Idag är det en riktig hemma-fredag. Har flängt runt och grejat hela veckan så idag är det skönt att bara vara hemma. Tänkte visa mitt senaste inköp, ett fynd tycker jag. Har letat en liten lagom stor matta till vår hall, gärna med lite grått i eftersom det passar. Just nu ligger där en ljusrosa (som ni ser en liten bit av på nedre bilden) men snart är ju sommaren slut och då åker pastellerna ut.
I onsdags tittade jag in på min vanliga tygaffär, som jag inte kommer ihåg vad den heter nu, och där hittade jag den här fina grå-vit randiga mattan för bara 129 kr. Har inte provat den på golvet än, det får vänta tills efter storstädningen. Men fin är den!

Foto, Sara Nyblom

3 kommentarer:

Designe sa...

Jättefin matta! Passar bra nu fram emot hösten! Grått har blivit en favvofärg för mig med har jag märkt...gillar även rosa! Har köpt lite grå kläder som är fina till rosa bland annat! Trevlig helg! Kram :)

Lilla huset på prärien sa...

Åh vad fin matta du har köpt! Och jag såg de UNDERBARA ljusstakarna i förra inlägget - oj vad jag tycker att de är snygga!! :)

Välkommen tillbaka efter semestern!

Kram Jenny

Ett hus i vitt sa...

Mattan er jättefin ut!! Så vackert med grått framåt hösten. Kram, Anette