onsdag 19 augusti 2009

Underbara rosor

Hej igen! Nu har jag jobbat klart på mitt museum uppe i Leksand för den här gången, och förmodligen för alltid. Lite sorgligt, men nu nalkas nya tider. Bara en månad kvar tills vi blir tre i vår lilla familj, både spännande och lite skrämmande men mest av allt bara längtar vi! Nu ska jag vara ledig fram till att han tittar ut så jag hoppas hinna med en hel del här hemma och även en hel del bloggande. Igår fyllde min kära T 31 år, han fick förutom frukost på sängen och presenter dessa underbara rosor av mig som nu pryder köksbordet här hemma. Både jag och T älskar att fota rosor så här kommer en liten studie.







Foto, Sara & Tobias Nyblom

3 kommentarer:

LantlivsAnette sa...

Ohhhh så ljuvliga rosor !!
Vad fint du har det !!
Kraam Anette

Ann-Catrin sa...

men så vackra rosor.. den färgen är nog den allra vackraste jag vet!1

ta det lugnt nu.. spännande med liten bebis

kram på dig
A-C

Tidsmästarinnan sa...

Välkommen tillbaka! Kul att få se vad du hittar på här på bloggen igen.
Vad roligt att jobba på museum...
ta hand om dig!
kram
Susanne