måndag 31 augusti 2009

Vårt vardagsrum

Igår hade vi riktig ordentlig storstädning här hemma, höll på hela dagen. Men nu är det så fint så fint. Passade på att byta ut alla somriga rosa pasteller mot lite lila också. Men eftersom jag inte fotat något av det rosa så gjorde jag det innan de var för sent. Så här kommer lite blandade bilder från vårt vardagsrum som det såg ut igår. Hoppas ni får en mysig vecka, själv ska jag försöka ta det lite lugnt och njuta nu i det sista innan vi blir tre istället för två.

Silverbrickan är ett loppisfynd från i somras, tror jag betalade 1 eller 2 kr för den

Soffa, divan och sittpuffen är serien Ektorp från IKEA


Även vardagsrumsbordet är ett loppisfynd från i somras, när vi köpte nya soffor så passade inte det gamla långsmala bordet längre, det här var träfärgat innan men T målade det fint och vitt.

Där syns också den lilla fotpallen som jag visade tidigare, klädd i samma tyg som en av kuddarna i divanen

Skänken har jag visat tidigare, den inköptes på samma loppis som bordet men ett år tidigare


Foto, Sara & Tobias Nyblom

5 kommentarer:

Lilla huset på prärien sa...

Nja så mycket shoppat blev det faktiskt inte i helgen. Eller ja... det beror på hur man ser det. Köpte tre stora fina tavlor/bilder på Formexmässan som ju inte blev helt billiga... :)

Är det du på bilden med magen??? Åhh vilken fantastiskt fin bild - gud så härligt.

Kram Jenny

Designe sa...

Vilket ljust och fräscht vardagsrum ni har! Jättefin divan och skänk! Kram :)

Millas hem sa...

Har varit här och kikat lite!

Camilla

Villa Hemma sa...

Mysigt!

kram

HAGENS VITA VARDAG sa...

Så mycket fint och stilfullt du visar! Lycka till med lilla "bebben", snart dax vad jag förstår =)
Kram Anna