torsdag 5 november 2009

Önska kostar ingenting

Idag hade jag tänkt ge mig ut på blåbärsris-jakt, men det är ett riktigt ruskväder ute så vi får väl se om det blir en promenad fram mot eftermiddagen istället. Har en riktigt trött kille här hemma idag så jag har hunnit pyssla med både det ena och det andra, mest städning.
Bara tre veckor kvar till första advent nu så snart får man sätta igång på riktigt! Har surfat runt lite och hittat lite fina önskningar.
Önska kostar ju ingenting ...



Älskar den här vattenkokaren från Bagaren och Kocken, vill ha!

Bokstäver i trä som bildar ordet jul från Ett hus i vitt

Den här lilla söta spårvagnsväskan är jag alldeles säker på att Vendel önskar sig så den har jag redan köpt till honom. Kommer från Julias vita drömmar

Även denna bunke kommer från Julias vita drömmar, och egentligen finns det väl ingenting hos Julia som jag inte önskar mig


3 kommentarer:

Designe sa...

Det är verkligen ruskväder nu! Jag tycker vattenkokaren var jättefräsch, bunken och bokstäverna oxå! Tycker spårvagnsväskan är sååå söt och har velat köpa den till nån kompis barn lääänge! :)
Måste ta och se om jag inte ska ta och beställa spårvagnsväskan medan tider är! Ha en bra dag! Kram

Stina sa...

Ja, det finns så mycket fint man vill ha. Jag gillar den där kannan, och hos Julia kan man ju hitta så mycket så man inte vad man ska välja. Haha... Kram Stina

Lilla huset på prärien sa...

Hej Sara!

Jamen jag håller helt med dig. Det finns så otroligt mycket fint man vill ha. Bagaren och Kocken ska vi bara inte prata om... där vill man ju ha allt! :)

Hoppas du får något av det där i julklapp!

Kram Jenny