torsdag 30 augusti 2007

Dear diary ...


Precis hängt runt lite på olika bloggar, och det som framförallt slår mig (förutom att alla bara skriver om mode mode mode) är att alla är så otroligt personliga. Det är verkligen som att läsa folks dagböcker. Vilket det kanske egentligen också handlar om. Folk tycker om att veta att andra människor läser om JUST DEM. Det här om att skriva om kultur o.s.v kanske egentligen är rejält tråkigt. Men man måste ju ändå skriva om det som man är intresserad av, vare sig det är kultur, sig själv eller mode.

Jag kan dock säga att jag faktiskt inte är speciellt intresserad av alla dessa personliga bloggar, följer i och för sig inte speciellt många bloggar alls. Brukar läsa cupcakesbloggen http://attbakacupcakes.blogspot.com/ sånt tycker jag är roligt, och ibland kollar jag runt lite på inredning. Men annars .. tja .. nä, vad gör man på internet egentligen? .. beats me ...

Inga kommentarer: