fredag 7 mars 2008

Vitrinskåp ... igen

Fredag igen, lite bitterljuvt med fredagar för mig. Självklart ser även jag, precis som alla andra fram emot en ljuvlig helg, men fredagen betyder även att det snart är slut på min hemma-vecka. Men, först ska jag ha en härlig helg, med förhoppningsvis lika fint väder som idag.

Som jag tidigare skrivit är jag ju på jakt efter ett vitrinskåp, kollade runt lite på Ellos sida och hittade ett som faktiskt var riktigt fint. Men det kostar ändå 3500 kr, och jag undrar om de fina i inredningsbutikerna är så mycket dyrare? Det bästa vore ju så klart att hitta det perfekta på en loppis eller på blocket. Men de verkar inte riktigt växa på träd tyvärr.
Kan inte riktigt heller bestämma mig för om det är finast med ett helt eller ett som är mer två-delat med en hylla emellan som de under. (Som kommer från Henrik Steen) Vad tycker ni?
Drömmen är ett riktigt stort vitrinskåp, inte de där vanliga på ca 1 meters bredd. Det verkar som om jag får fortsätta drömma och leta ett tag till.

Inga kommentarer: