fredag 28 mars 2008

Önskelista

Fredag igen och nu mindre än en vecka kvar till min födelsedag. Jag hör till dem som fortfarnde tycke att det är lika spännande att fylla år som när jag var liten, så jag planerar kalas och längtar.

Här kommer en liten del av min önskelista. Men har strukit några saker, vi är ju ändå två som bor här och min kära sambo tycker (tyvärr) inte om små rosa änglar ...

De små söta kopparna kostar 99 kr/st och kommer från Lagerhaus
Hemnes stora härliga spegelbyrå har jag visat förut, men den är fortfarnde inte inköpt, så jag passar på att önska mig den, IKEA

Söt kakburk 149 kr från Åhléns
Olika skyltar skulle vilja ha en på toalettdörren. Men vill ju inte göra hål i den så kanske får vara ... Kommer från Åhléns
Älskar små keruber, och den här skulle passa jättebra i vårat badrum. Men det tyckte som sagt inte min älskling. Även de från Åhléns.

Det här mönstret heter Tea Time och finns på Åhléns både som tapet, gardiner, på servetter och som kuddar. Jag önskar mig kuddarna.



Och slutligen, vem vill inte ha lite nya prenumerationer i present?

Trevlig helg allihop!

4 kommentarer:

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Helloooo!!
tack tack!!
Gillar både koparna , mönstret o burken...det finns mycket vackert i år ju....en stil som passar mig!!!!

Ja...det var såååå kul att praktisera där....men känns som evigheter sen, dessutom kul att få bo i Stora staden. Gick estetisk utbildning..sen jobbde jag i butik, som bla dekoratör tills jag o mannen öppnade eget företag för 5 år sen, möe jobb med 25 anställda...för tillfället sjukskriven nu, men börjar känna mig på bättringsvägen.
Ska åter ta upp nåt inom det estetiska området...mår bättre då...när jag får jobba med det som är kul!!

Anonym sa...

otroligt fina koppar

Lage Winblad sa...

Hoppas att du får många fina paket, det var fina saker du önskar dig.Kopparna var söta!

Tack för din kommentar på min blogg!

/Clara

Tina sa...

Åh vilka fina bilder du visar...de där kopparna var SSSÅÅÅÅ söta... Kram Tina