onsdag 17 september 2008

Inredningsprojekt

Ojoj just nu känns det som jag har så många projekt som bara väntar på att på-börjas. Men allt står och faller på att jag fortfarande inte har köpt någon färg. Är nämligen lite för besvärligt att köpa färg för att man bara ska ta och göra det. Vi har ingen bil och färgen finns inte här där vi bor. Så därför är alla mina projekt fortfarande bara i tanken ... och dom växer.


Nu tänkte jag i alla fall lista upp alla så jag vet vad jag har att göra i höst och i vinter. Sen finns det självklart ännu fler projekt i tanken, men de som är lite för stora får nog vänta tills i vår eller till nästa höst.

- Måla golvet i köket, vet inte vilken färg dock
- Måla golvet i hallen och sovrummet - vitt
- Måla en liten loppisfyndad låda
- Måla loppisfyndad och omklädd fotpall - svart
- Måla loppisfyndad skänk till sovrummet - svart eller vit
- Flytta och koppla in kökslampan
- Sen är det ju en hel del småsaker som ska köpas och fixas,
har t.ex. en ljuskrona som jag vill ha upp någonstans

Samlar på mig inspirerande hallbilder eftersom vi fortfarande inte riktigt vet vad vi vill ha i hallen. Jag är ju inne på ett lite högre smalt bord men T vill helst ha en sittplats tror jag. Jag får fortsätta leta.

Den översta bilden kommer från Hedvigs Möbler
och den undre från
Livingetc


1 kommentar:

Mrs M sa...

mmm... gillar den andra bilden! Jag borde också göra ett ryck i hallen, tror jag ska köra på svart och vitt i höst!
Kram/ mimmi