torsdag 14 februari 2008

Alla hjärtans dag!

Idag är det alla hjärtans dag, om det undgått någon. Kan känna mig lite kluven till konceptet, känns nästan som det är en smula tabu att "fira" alla hjärtans dag. Dagen är kommersiell och handlar bara om att shoppa onödiga saker, enligt vissa. Och, visst kan jag hålla med om att det kan vara så, men det b e h ö v e r inte vara så.
En dag i kärlekens tecken kan väl aldrig vara fel, själv fick jag en mysig frukost på sängen imorse och ikväll ska jag laga en speciell tre rätters middag.
Finns det nån tid kvar kanske det blir lite cupcakes också...

Ha en mysig alla hjärtans dag allihop!

Bilden kommer från The Cupcake Company

2 kommentarer:

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Men wooow..här hamna jag ju helträtt ser jag!!! Äääälskar ju cup cakes ju!!!!Så vackra!!!

Hoppas du hade en härlig alla hjärtans dag!!!

Välkommen in till mig, har nog lite smarriga cup cakes över att bjussa på...Kram Mamma Millan<3

Ann-Catrin sa...

Frukost på sängen... låter härligt..och en perfekt alla hjärtans dag gåva!!
hoppas middagen var god!!!
kram A-C