tisdag 12 februari 2008

Fynd!

I helgen började vi städa i vårt vindsförråd, hann dock inte ens hälften, utan måste fortsätta någon annan helg. Målet är att gå igenom allt för att sedan lyckas slänga en hel del och organisera resten.
Men det går visst också att göra lite fynd på sin egen vind. Hittade en jättesöt gammal te-kanna som jag fick av min lillasyster en gång för många år sedan. Den har dock lite fula märken efter en tejpbit som jag måste försöka få bort.

Hittade också en liten söt snipa som jag kommer ihåg att vi brukade sätta tussilago i när jag var liten. Så fort det blir vår ska den nog få det användningsområdet igen.



Så det är bara att sätta igång och vårstäda!!

3 kommentarer:

Jes/Vita villa vila sa...

Härligt med fynd från egen vind ;)

Tack för titten, blir så glad av en kommentar :D

Önskar dig en fin kväll, Kram Jes

Ann-Catrin sa...

Oj oj så fin den var... vilka fynd!!
Kram A-C
letar oxå efter vitrinskåp... ja de snygga växer verkligen inte på trän... och de riktigt snygga är så DYRA!
kram a-c

Jes/Vita villa vila sa...

Hej igen,
Du får så gärna länka...det är bara roligt!

Hoppas du får en jättefin alla ♥ dag i morrn :)

Kram!