tisdag 1 april 2008

Ticktack

Kom just på att jag nog inte ställt om tiden på vår köksklocka, så då tänkte jag att jag kan visa upp den här i bloggen också. Jag är lite kär i vackra klockor.
D
et här ovanför fick T av mig på sin födelsedag sist, passar utmärkt i vårt kök där det hänger på en liten vägg.
Passar på att visa upp några andra favoriter också, vissa kitchigare än andra, Enjoy
! handladesign.se


Designtorget

Åhléns

smidigt.se

På Magdalenas Hem kan man nu var med i en tävling och vinna 5000kr presentkort på Hans Mikaels. Det vill jag vinna :)
http://magdalenashem.blogspot.com/2008/03/vinn-presentkort-p-5000-kronor.html

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilken trevlig blogg du hade. Sökte runt och försökte hitta en köksklocka till köket och hamnade hos dig. Blev lite småkär i den översta, den du köpte åt din kille. (?) Men var hade du köpt den, alla klockor stod ju fint utmärkt utom just den.

Mvh Fie