fredag 4 april 2008

Äntligen vår!


Ä
ntligen känns det som våren är på väg, på riktigt! Jag är alltid lite skeptisk fram till att jag har hittat mina första tussilago. Men när jag nu har gjort det vågar jag äntligen tänka att våren nog faktiskt kommer i år också.

Hade en riktigt bra födelsedag igår och fick många fina presenter. Bland annat den söta rosa koppen som jag hade önskat mig, presentkort på IKEA så nu blir det nog äntligen spegelbyrån,
ett helt otroligt fint medaljonghalsband och flera stycken spännande inredningsböcker. Får göra en recention på dem här sen.

Tack lilla mamma&pappa, H&R och min underbara T för en riktigt lyckad födelsedag!

3 kommentarer:

me and alice sa...

Ett stort grattis till dig i efterskott!
Visst är det härligt när man hittar tussilago!!
kram Susanne

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

MEN GRATTIS!!!
hipp Hipp Huuurraaaaaa!!!!!!!
kul at din dag blidde lyckad!!!!!
sött med tusssi lago!!!

TREVLIG HELG!!!

~~* W I T H ♥ L O V E *~~
Millan

NICOLINAS BONING sa...

Grattis i efterskott!!!
Vilken bra present du fick av naturen...nämligen äran att plocka tussilago lagom tills födelsedagen:-)

Tack för rådet...lutar åt att det blir så som du tycker,men då blir det med svarta porslinsknoppar till istället för dom vita...har ingen pensel hemma så jag kan inte börja redan nu i helgen...snyft...och jag som är så sugen på att måla NU!!!

Har tittat i din blogg på bilderna och nog förstår jag varför du tycker att det skulle vara både vitt och svart...fniss...för det är ju så fint hemma hos dig med dom färgerna;-)

Vad heter tapeten som du har 2 våder av i hallen...underbart snyggt blev det med den varianten av tapetsering.

Kram/Birgitta