torsdag 24 april 2008

Visby i vårskrud

Visby var helt underbart, vår och strålande sol hela dagarna. Skulle gärna åka tillbaka, får se om det blir en liten sväng till sommaren också!
Självklart blev det även lite schopping, med betoning på lite, inga butiker hade söndasöppet så vi missade tyvärr de flesta. Men kom i alla fall hem med en prickig vaxduk till balkongbordet. Jag är lite sugen på att börja vårfixa ute på balkongen, men än är det ju lite för tidigt för sommarblommorna.

Det blev väldigt många bilder, här är några av dem, ni får njuta utan störande kommentarer från mig ...








5 kommentarer:

Gårdsromantik sa...

Härliga bilder - man borde ta sig dit till sommaren.

Kram Maud

Jes/Vita villa vila sa...

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ
NU blir jag avis - ett vårigt Visby, det skulle jag vilja ha också! Älskar Gotland!

Superfina bilder!

Jes

NICOLINAS BONING sa...

Tack för dom härliga bilderna!
Jag tycker at det är så fint när slingerväxter klär in trädstammar med skön grönska...precis som på en av bilderna.
Hoppas att du får ta en till sväng dit i sommar så du har chansen på lite seriös shopping och inte bara fönstershopping;-)
Kram/Birgitta

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

åå såvacketrt,,,aldig varit på gotland..men vill såå gärna!!!!

Ha en underbar Söndag!!!!
~~* W I T H ♥ L O V E *~~
Millan!!

me and alice sa...

Vilka härliga bilder...
Det är något magiskt med Gotland!
kram Susanne