tisdag 14 oktober 2008

Badrumsfunderingar


Näe nu står det stilla här hemma, inte på alla plan men i inredningen. Är så mycket annat just nu så jag har inte haft tid att varken fixa med alla mina projekt eller att fota nåt här hemma.
Jag får sannerligen skärpa mig!

Har tittat runt på lite bloggar nu på morgonen så nu börjar inspirationen komma tillbaka åtminstone!
Senare idag blir det en liten tripp in till city, och kanske att jag får med mig något hem. Vi får väl se. Ska springa ner till Sveavägen och Kreaima och se om de har någon grå plast till mitt kakel i badrummet.
Är också på jakt efter en liten söt skylt som det står "Gäster" på. Någon som har sett en sådan?

Bilden kommer såklart inte från badrummet utan det är fönstret här i vardagsrummet där jag sitter. Blir så fint ljust genom gardinerna när det är en sån här solig dag som idag!

Foto, Sara Carlsson

2 kommentarer:

Anonym sa...

yeah! its much better,

Lilla huset på prärien sa...

Vilken tur du har som bara kan springa ned till Sveavägen sådär helt appropå! :) Lycka till med ditt badrum!

Kram Jenny