torsdag 16 oktober 2008

Svart/Vit höst-shopping!

Självklart blev det lite shopping igår, men bara fynd. Ibland råkar man ju på en rea som man inte bar kan gå förbi. Har hela hösten vart sugen på en mysig lykta men inte köpt någon. Igår gick jag förbi Hemtex och där (vilken överraskning!) hade de rea. Lyktan kostade 79kr, och det tycker jag är ett helt ok pris.
Hade dock bara ett rosa ljus hemma, måste gå och köpa ett vitt eller lila idag.


De här små söta soppskålarna i svart/vitt kostade bara 15 kr/st på Mique, jag köpte 8 st, lika bra att passa på!

Sen gick jag ju även förbi Kreatima och köpte mig lite grå självhäftande plast, så nu så ska jag äntligen fixa vårt kakel i badrummet. Får bli ett projekt för kvällen!

Foto, Sara Carlsson

1 kommentar:

Lilla huset på prärien sa...

Ahhh! Det är inte rättvist att du får bo i Stockholm och göra sådana häftiga fynd. Jag längtar så tills jag får komma upp i november för att hälsa på bror min. Det kommer dock bara bli en enda lördag för shopping och det RÄCKER inte för mig ;)

Kram Jenny