tisdag 28 oktober 2008

Inspiration

Senast dagarna har jag bara vart på riktigt mys-humör. Vill ha massa tända ljus, härliga plädar och gott fika. Eller varför inte en mysigt uppdukad middag hemma i köket. Verkligen hemma-tid just nu, inte alls sugen på att ge mig ut bland massa folk på stan, men en härlig höstpromenad och sen hem, det går bra!
Snurrade runt lite i inredningsvärlden här på internet och hittade den här härliga bilden hos Sköna Hem. Tyckte den var så mysig, en riktig Bullerby-bild, vilket ju får mig att längta ännu mer till jul!

Nästa vecka börjar jag nytt jobb, på heltid, men jag hoppas verkligen jag orkar blogga i samma skala som nu, jag kommer ju åtminstone närmare alla butiker så det kanske blir lite mer shopping att visa upp.

Nu ska jag i alla fall iväg och träna, så får det väl bli myskväll lite senare!

Foto, Sköna Hem

2 kommentarer:

Anonym sa...

Olika stolar, en härlig blandning!

Lilla huset på prärien sa...

Åh vilken härlig bild! Håller helt med dig. Och GRATTIS till nytt jobb - så kul! Ta det lugnt med bloggandet bara, denna underbara cybervälden försvinner ju inte ;)

Kram Jenny