tisdag 21 oktober 2008

Cupcakes!

Full fart hela helgen, och även igår. Söndagen var kalasdag. Hela familjen kom på middag och fika för att fira att T fyllt 30 (i efterskott).
Jag passade på att baka både Citron- och Chokladcupcakes. Tyvärr tog forsockret slut så frostingen blev alldeles för lös och rann ut. Jag som skulle spritsa så snyggt med min nya sprits.
T tog med de fyra sista till jobbet igår för att bjuda sina kolleger: "Thats the kind of muffin that could bring down political systems" samt "It´s 10 out of 10!" löd kommentarerna. Så utseendet är kanske inte alltid viktigast trots allt.


Foto, Tobias Nyblom

4 kommentarer:

My White Cottage sa...

Mmm, det lät väldigt gott med citron- och choklad cupcakes! Dessutom tycker jag de ser fina ut!

Kram Jenny

Lilla huset på prärien sa...

Nej utseendet är inte alls viktigt - men detta utseendet är det inget fel på! Det ser väldigt smaskigt ut!! / Kram Jenny

Lallis - liv och leverne sa...

Lite kul för igår var jag jättesugen på att göra cupcakes. Det är jag idag också , för det bidde inga igår;)
*s*
Men IDAG. :)
Kram Lallis

Villa Hemma sa...

Jag tycker de ser hur fina ut som helst! Låter kanonsmaskigt *måste fixa ngn kvällsfika* :-D

- jenny