torsdag 9 oktober 2008

Inspirerande badrum


Idag är det en riktigt grå höstdag, trist tycker kanske vissa, mysigt tycker jag!

Själv ska jag passa på att ta en liten promenad, men vill man hellre sitta inne så är det ju perfekt för lite tända ljus och mys.
Eller varför inte lyxa till det med att spola upp ett riktigt varmt bad med bubblor, göra en inpackning och bara ligga och njuta?

Älskar vårat badrum som är relativt stort, men fick jag välja själv skulle det vara ännu större och gärna med ett fristående gammalt badkar på tassar.

Här kommer några andra inspirerade badrum,
varsågod och dröm dig bort!





Alla bilder kommer från http://www.livingetc.com/

3 kommentarer:

Lilla huset på prärien sa...

Jättefina! Jag ser ju direkt att jag måste införskaffa en sådan där Roberts Radio till vårt nya badrum i källaren ;)

Kram Jenny

Tidsmästarinnan sa...

Blörk, nu ser vårt gamla badkar ÄNNU tråkigare ut :-)

Vad härligt du verkar ha haft det i London, lyxigt med två hela veckor där!!

Kram på dig!

Zizzi sa...

Åh vad inspirerad jag blev av första badrumsbilden! Jag ska göra om i vårt badrum som är vitt och grått i kaklet, nu har vi accentfärgen orange, men har funderat på att byta till antingen rosa eller turkost, men de är ju snygga tillsammans, så nu kommer accenten vara rosa OCH turkost! Tack så mycket!
Kram cissi