onsdag 22 oktober 2008

Blommor ut - Blommor in


T fick så fina blommor på kalaset i söndags.
Älskar att ha levande blommor hemma! De vita snittblommorna får stå på köksbordet och en liten rosa Höstglöd står i hallen. Den ville dock inte fastna på bild just nu, får se om det går bättre nästa gång!

Och även hos oss har Pelargonerna i köksfönstret åkt ut och bytts bort mot Murgröna.

Idag är det faktiskt kalas IGEN, lovely! Min lilla mamma fyller år, Grattis Grattis Älskar dig!





Foto, Sara Carlsson

4 kommentarer:

Lallis - liv och leverne sa...

Jag älskar också blommor och köper allt som oftast hem snittblommor. Sä härligt levande och vackert.
Kram Lallis

Lallis - liv och leverne sa...

Men..glömde ju svara på din fråga.
Nej, mina barn kommer hem idag så jag lovade att vi skulle baka ihop:)
Cupcakes.
Kram igen

Anonym sa...

Jag borde anstränga mig mer för att ha levande blommor hemma - alltså snittblommor men..... Jag ska bättra mig så småningom! :)

Villa Hemma sa...

Ja, det är en lyxig känsla med snittblommor :-D

- Jenny