fredag 17 oktober 2008

Svart/Vitt i köks-fönstret


Idag har jag städat och sorterat heeeeela dagen. Känner mig så duktig, men jag tycker ju att det är roligt att städa så det är ju inte riktigt nåt som är jobbigt för mig, SÅ härligt när man är klar sen och det är rent och fint överallt!
Men nu är jag klar, och belöningen när man är klar blir ju såklart att man får piffa och greja lite!

Den fina urnan/krukan köpte jag ju redan i våras, men har inte riktigt vetat vad jag ska ha den till. Den har bara stått som den är och varit fin - och det är ju inte helt fel det heller!?
Men nu när solens starka strålar inte smäler stearinljus som står i fönster längre är den ju perfekt att ha ljus i.
Så här på hösten och vintern går det ju så mycket ljus så det kan ju faktiskt vara skönt att ha dem inom räckhåll, och så blir det fint också!


Sen är det ju fredag idag också, vilket betyder att det snart är helg!
Imorgon ska jag på en tårt-dekorations-kurs, ska bli riktigt spännande. Och på söndag ska vi ha kalas i efterskott för min kära T som fyllde 30 i augusti. Så då kankse jag får användning för min nya kurs, tänkte baka lite Cupcakes, blir de fina får ni se bilder!


Trevlig Helg!



Foto, Sara Carlsson

1 kommentar:

Lallis - liv och leverne sa...

Vilka fina bilder och vad snyggt med ljusen i den fiiina krukan:)
Och spännande med kursen: En sådan hade jag också velat gå:)
Hoppas att du har en fin helg.
Kram Lallis